Yerel tecrübe ve global güç buluştu

DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz: Türkiye’yi Kritik Bir Pazar Olarak Görüyoruz

İSMAİL ŞAHİN – İstanbul’da gerçekleştirilen lansmanda DHL eCommerce Türkiye CEO’su Kağan Gündüz, şirketin Türkiye’yi stratejik bir pazar olarak gördüğünü belirtti. Başarılı bir entegrasyon sürecinin ardından atılan bu adımın, DHL’in Türkiye’ye ve şirkete duyduğu güveni gösterdiğini vurgulayan Gündüz, şirketin “Strateji 2030” vizyonu kapsamında Türkiye’yi uzun vadeli büyüme planlarının merkezine yerleştirdiğini açıkladı. Global bir markanın Türkiye pazarında kendi ismiyle var olmasının, ülkenin güçlü ve geleceğe hazır lojistik altyapısının bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Gündüz, kargo sektöründe hizmet kalitesini artırmayı ve en iyi müşteri deneyimini sunmayı hedeflediklerini belirtirken, 250 milyon euroluk yatırım planlarının devam ettiğini açıkladı. Yatırımlarının, yeni transfer merkezlerinin kurulması, otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi, operasyon ağının genişletilmesi, araç filosunun modernizasyonu ve sürdürülebilir lojistik çözümlerine odaklanmayı sağlayacağını belirtti. Gündüz, önümüzdeki üç yıl içinde mevcut kapasitelerini iki katına çıkarmayı hedeflediklerini ve Türkiye’nin dâhil olduğu 220’den fazla ülkede günde 600 bin adrese hizmet ulaştırırken, yatırımlarıyla günlük kapasitelerinin 1.2 milyon adede çıkacağını ifade etti.

Related Posts

Akbank’tan 765 milyon TL’lik tahsili gecikmiş alacak satışı

Akbank’tan 765 milyon TL’lik tahsili gecikmiş alacak satışı

Doğal gaz fiyatı yükselişini sürdürüyor

Gösterge vadeli kontratta fiylat Cuma günü %4,8 arttıktan sonra Pazartesi günü %2,2 daha artış gösterdi. HÜRMÜZ BOĞAZI ENDİŞESİ Gaz tüccarları için en büyük endişe, gerilimin daha da tırmanması halinde deniz yoluyla yapılan sevkiyatlar için önemli …

Bakan Göktaş: Haziran sosyal ve ekonomik destek ödemeleri hesaplara yatırıldı

Bakan Göktaş: Haziran sosyal ve ekonomik destek ödemeleri hesaplara yatırıldı

Ücretli çalışan sayısı yıllık arttı

Ücretli çalışan sayısı Nisan ayında yıllık yüzde 2,4 artarken, aylık bazda yüzde 0,7 artış gösterdi.

1 yılda 500 milyon TL Red tasarrufu geldi

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Şahin, Vodafone Red müşterilerinin son 1 yılda 500 milyon TL’yi aşkın ayrıcalıktan yararlandığını açıkladı.

Çin’nin cazip fiyatlı elektrikli otomobili sektör için tehdit mi yoksa avantaj mı olacak?

Aslında yeni bir şey değil. Oldukça hoş minyatür elektrikli araba 2020’den beri piyasada ve Çin’de satılıyor. Çok büyük olmasa da ve popüler SUV’larla karşılaştırıldığında çocuk oyuncağı gibi görünse de, şimdiye kadar bir buçuk milyon adet …